top of page
Program i smjerovi

 

 

MODERNI GIMNAZIJSKI PROGRAM

 

(u aplikaciji http://www.upisi.hr imenovan je kao EKSPERIMENTALNI PROGRAM-GIMNAZIJSKI PROGRAM) je novi hrvatsko-europski program modernog odgoja i obrazovanja ocijenjen od stručnih savjetnika Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske i istaknutih hrvatskih i inozemnih znanstvenika kao veliki iskorak u hrvatskom gimnazijskom obrazovanju.

 

U travnju 2012. godine moderni program odobren je od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta RH za izvođenje u Gimnazijskom kolegiju Kraljica Jelena u Splitu i u tijeku je njegovo izvođenje u dva odjeljenja prvih razreda gimnazije Kraljica Jelena u Splitu.

 

1. HRVATSKO-EUROPSKI PROGRAM MODERNOG OBRAZOVANJA

Moderni gimnazijski program realizira se u sedam usmjerenja:

  • HUMANISTIKA, KLASIKA I DRUŠTVO

  • EUROPSKE STUDIJE, DRUŠTVO I INFORMATIKA

  • STRANI JEZICI, HUMANISTIKA I INFORMATIKA

  • ARHITEKTURA, DIZAJN I UMJETNOST

  • EKONOMIJA, MENADŽMENT I INFORMATIKA

  • PRIRODOSLOVLJE, MEDICINA I FARMACIJA

  • INFORMATIKA, RAČUNARSTVO I MATEMATIKA

U prvoj i drugoj nastavnoj godini učenici imaju osam temeljnih predmeta: Hrvatski jezik, Matematika, Engleski jezik, Latinski jezik, Povijest, Fizika, Prirodoslovlje (Kemija i Biologija), Informacijska tehnologija; te dva poticajna temeljna predmeta: TZK/Sport i zdravlje, Teorija znanja i spoznaja/TZS.

Važno je spomenuti i dodatne značajne predmete (2. ili 3. strani jezik, Umjetnost, Vjeronauk ili Etika te Geografija).

Program nudi izborne predmete usmjerenja, od kojih posebno ističemo SEESI program.

U trećoj godini učenici odabiru jedno od sedam usmjerenja, a čija je temeljna razlika u izbornom dijelu nastavnih predmeta.

 

2. OPĆA GIMNAZIJA

Hrvatski program sa sadržajima modernog europskog obrazovanja i s implementacijom priprema za uspješno polaganje ispita državne mature i uspješno studiranje.

 

3. SPORTSKA GIMNAZIJA

Sportsko opredjeljenje s mentorskim vođenjem darovitih sportaša, na području Splita, Dalmacije i Hrvatske, motiviranih za stjecanje znanja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodatak: nastavni plan i program Teorije znanja i spoznaja

 

Teorija znanja i spoznaja sa sustavom aktivnosti SEESI izrađeni uz savjetodavnu pomoć akademika Ivana Supeka (HAZU), profesorice Kathleen V. Wilkes (Oxford), Srđana Lelasa (PMF, Zagreb) i Mirjane Nazor (FPMZ, Split). Predstavljaju interdisciplinarne motivirajuće sadržaje u sustavu radionica koji su od iznimnog značaja u modernom odgoju i obrazovanju.

 

 

bottom of page